Potrzebujesz wsparcia przy swoim projekcie lub procesie produkcyjnym? Z przyjemnością doradzimy!
Z pewnością znamy Twój problem, ponieważ nasz zespół konsultantów ds. sprzedaży technicznej pracuje razem od tak dawna, że wiele wyzwań naszych klientów jest częścią naszej standardowej pracy. Ze względu na niską rotację pracowników, ta ważna wiedza jest zachowywana w dłuższej perspektywie.
A jeśli do zespołu dołączy nowy kolega, program mentorski zapewnia, że otrzyma on odpowiednie informacje. Tej wiedzy nie można zdobyć, ponieważ jest ona wynikiem wcześniejszych projektów.
Wir lassen Sie mit Ihrer Herausforderung nicht alleine: Vor die erste Hilfe bieten wir Ihnen verschiedene Möglichkeiten, sich zu informieren. Neben unseren Whitepapern zu verschiedenen Themen ist der Schlauchfinder eine gute Anlaufstelle, um einen Überblick über unsere Schlauch- und Verbindungssysteme zu erlangen. Zudem bieten wir Ihnen die wichtigsten Anleitungen zur Erdung und Abdichtungsowie alles Wissenswerte zu Normen und Vorschriften bei unseren technischen Informationen - inklusive Beständigkeitsliste.
Sollten Sie sich sicher sein, können Sie mit dem Ausfüllen eines Formulars direkt Ihre Anfrage formulieren. Wir nehmen dann schnellstmöglich Kontakt mit Ihnen auf, um die weiteren Details zu klären.
Twoje wyzwanie całkowicie Cię pochłonęło, jesteś na tropie rozwiązania, ale nadal nie masz dobrego przeczucia: wtedy nadszedł czas, aby do nas zadzwonić. Nasze statystyki mówią same za siebie: W 95% połączeń konsultant może pomóc natychmiast. Zwracamy uwagę na "uczciwe doradztwo" - nie polecamy węża lub złącza na podstawie jego obrotów, ale rozwiązanie, a tym samym Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem.
Taka postawa tworzy wysoki poziom zaangażowania w konsultacje i w relacje między sprzedawcami, pracownikami biura i klientem w miarę postępu współpracy. Staje się ona nie tylko niezawodna, ale i osobista. Czasami do tego stopnia, że nawet lubimy jeździć razem na rowerach górskich.
Przytoczę jeszcze kilka liczb: Siedemdziesiąt procent połączeń telefonicznych jest odbieranych natychmiast ze względu na naszą wysoką dostępność. Z pozostałymi klientami i zainteresowanymi stronami kontaktujemy się natychmiast po oddzwonieniu.
Jeśli wyzwanie jest bardzo złożone, chętnie pójdziemy o krok dalej: przyjedziemy do klienta i ocenimy sytuację na miejscu. Jeśli jesteś jednym z naszych dealerów możemy również odwiedzić Twojego klienta razem z Tobą. Oczywiście odwiedzamy również centra serwisowe i producentów OEM.
Podczas wstępnego spotkania analizowane są poszczególne czynniki obecnych rozwiązań połączeniowych i ich problematyczne skutki. Jeśli nie możemy pomóc bezpośrednio, zostanie wezwany inżynier, który zaleci najbardziej obiecujące rozwiązanie. Jeśli nadal nie masz pewności, oferujemy opcję wejścia w fazę testową i rozpoczęcia od węża.
Jeśli aplikacja ma bardzo wysokie i indywidualne wymagania, możemy pomóc dzięki naszym usługi inżynieryjne w opracowaniu węża dostosowanego do danej instalacji.
###EMAIL4LINK_TEXT###
###EMAIL4LINK_HREF###